Underbara barn

Underbara barn
Vendela & Evelina

14 september, 2011

Det är mycket nu..

Nu är det mycket! Så mycket att det inte går att somna på kvällarna och stressen suger i magen...
Läser så ögonen svider, löptränar på lunchen, umgås med barnen varvat med härliga tjejkvällar... Som sagt, det är mycket nu men ack så härligt det är! <3

Båda tjejerna har börjat simskola på söndagar.. Den ena går mellan 10-11 och den andra 17.30-18. Så vill ni mig något på sista dagen i veckan hittar ni mig i simhallen :)
Simning är för mig den aktivitet som har högs prio då det är otroligt viktigt att barnen får vattenvana.

Mitt i allt funderar jag på en tatuering.. Har tänkt på det ganska länge (ett par år) men nu börjar det ta form så sakteliga. För att känna på hur det skulle kännas att ha den där jag har planerat lånade jag en av Vendelas "gnuggisar" och satte på:

Tänk nu på att det ska vara ett annat motiv :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar