Underbara barn

Underbara barn
Vendela & Evelina

29 januari, 2012

Bra helg!

Hela förra veckan var barnen sjuka i hög feber och hosta. Vendela toppade även med att slå upp ögonbrynet och fick klistras ihop :(
Men vi avlsutade med en bra helg!
Lördagen bestod av ridning på Sorunda ridklubb. De har knatteridning 15 minuter varje lördag (så där kommer vi vara :) ) och de får en liten lagom lektion. Man får bara komma dit och anmäla sig de gånger man känner att man vill vara med, toppen!


Vendela var superduktig! Så väldigt koncentrerad hela tiden. Hon hade laddat för det här hela veckan... frågade ofta vilken dag det var och hur långt det var kvar till lördag :)

På lördagkväll skulle K ut med kompisar så jag och Vendela hade tjejkväll med Hillevi! Evelina fick mysa hos mormor och morfar då vi tidigare på eftermiddagen tog med Vendela på shoppingtur och fika på NK. Riktigt sent blev det innan jag fick köra hem lilla familjen, klockan var över halv tre innan vi kom hem på natten... Vi sov iofs till halv nio imorse men sen har hela dagen gått åt till husfix.
Så nu är det godnatt!

Är laddad inför veckan som kommer då jag står i startgroparna för mitt examensarbete. Det har varit riktigt struligt vad jag skulle få ut för examen... Först var beskedet att jag skulle få en magister sen ändrade de sig och jag skulle bara få ut en kandidat. Mindre kul tyckte jag eftersom jag studerat i 4 år och en kandidat endast innefattar 3. Sedan i tisdags får jag ett underbart intyg om att jag kommer få ut både en kandidat och en magister :D Så nu känns allt jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar