Underbara barn

Underbara barn
Vendela & Evelina

07 januari, 2012

Halva helgen

Halva helgen har redan gått men vi har hunnit med massor!
Igår började vi morgonen med powerwalk, varsin barnvagn i solen. Underbart!

Vi går gärna en och samma väg numera för att se hur långt de små söta bävrarna
 har kommit :) Känns skönt att det inte är på våran väg kan jag säga :)




Sen packade vi in hela familjen i bilen och åkte till våra gamla barndomshoods :)
Vi skulle ha en lekdate med Linda, Isak och Malte och sen familjemiddag hos mormor och morfar.
På vägen tog vi en lunchpaus. Det börjar gå riktigt smidigt att äta ute med tjejerna numera.. :)



Idag skulle jag äntligen gå på mitt älskade bodycombat-pass men dom hade i sista sekunden bytt ut det mot boxning :( Jag är inte helt förtjust i det men jag var ändå på plats, ombytt och klar så jag körde. Jag blev ju tränad och trött iallafall :)

Nu sover barnen för natten så nu blir det film! Imorgon ringer klockan tidigt för jag ska till Stadion och springa långpass: 13 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar