Underbara barn

Underbara barn
Vendela & Evelina

24 juli, 2012

Mina underbaraste, finaste vänner...

Som jag har saknat mina tjejer! I går kväll var en av de bästa kvällarna på flera år tror jag. Det var fullständigt fantastiskt att träffa dem igen och det var som att det bara hade gått några veckor sen vi sågs senast.
Så fort jag är i deras sällskap blir jag avslappnad och trivs nåt enormt och det var så roligt och härligt att få tillbringa ett par timmar med dem igen. Jag satt och log hela vägen hem i bilen och tänkte på vad det är som gör att vi klickar så bra ihop.. Och kom på det: humorn! Vi har exakt samma ironiska humor, som vissa ibland kan tycka går lite väl långt men vi garvar bara ju mer det blir av det lite sjuka ironiska :-)
Det känns helt underbart att vi tagit upp kontakten igen och de ska snart komma hem och inspektera vårt hus, de har bara sett när den gamla sommarstugan fanns på tomten.

Idag är jag sjukt trött, kom hem sent igår och upp helt galet tidigt.. Men, det gör absolut ingenting för nu har jag energi så det både räcker och blir över efter gårdagskvällen med mina härliga tjejer, love them!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar