Underbara barn

Underbara barn
Vendela & Evelina

25 juli, 2012

Mulle Meck

Tjejerna kom och hämtade mig på jobbet igår och vi passade på att titta på fåren :) Vendela ville så gärna gå in och klappa dem i hagen men jag har fått varningar om att baggen inte är den allra snällaste ^^

Sen åkte vi in till stan för att jag och barnen skulle ta vår andra fästingspruta, så nu väntar några dagars armvärk för mig. Sist fick jag sjukt ont i armen....
Passade på att springa in på en barnbutik i samma område som vaccinationen. Gillar verkligen den här butiken då de har mräken som faller mig i smaken. Sist vi (Jag och Vendela) var där försökte jag få henne att köpa en jeansjacka som var hur fin somhelst men hon ville inte. Men nu har jag pratat lite mer om den där jackan och nu ville hon ha den!




Vi lämnade stan och åkte ut mot Solna/Sundbyberg, köpte med oss mat och drog till Mulle Meckparken. Jag har aldrig varit där men hört från flera håll att den är fantastisk, vilket den faktiskt var! Jag blev riktigt imponerad över hur väl planerad den var. Barnen tyckte också den var jättekul, tyvärr har vi inga bilder därifrån då vi båda lämnade telefonerna i bilen bara för att 100 % ägna oss åt barnen :) Men ddet innebar ju att vi även saknade kamera... jaja, vi åker fler gånger!

Idag kommer farmor och farfar susandes med sin husbil. De ska bo hemma hos oss och agera hund- hus- och kattvakt, så snällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar