Underbara barn

Underbara barn
Vendela & Evelina

19 juli, 2012

Ont!

Det är så lugnt på jobbet så jag gick tidigt igår. Velade in i det längsta om jag skulle träna innan jag åkte hem men till slut gick jag på ett crosstraining-pass. Och herregu vad jag tappat muskler och kondis, höll helt allvarligt på att avlida! Men så skönt efteråt, älskar endorfinkicken :) Men idag kan jag ju knappt gå och ännu mindre lyfta armarna...

Vid lunch igår var det ett hejdundrande väder.. så här såg det ut utanför kontoret:

God jul(i)



Folk började samla ihop snöhaglet och körde lite snöbollskrig :-)

På kvällen blev det riktigt fint väder och det var helt lugnt på vattnet när jag gick kvällpromenaden:



Ikväll står det städning på schemat. Imorgon kommer äntligen mina älskade minimänniskor hem och på lördag anlägger båten vid bryggan :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar